...
  • با توجه به سقف ۵۰ میلیون تومانی درگاه پرداخت اینترنتی، برای خرید محصولات بالای 50 میلیون تومان با شماره 09395885628 تماس بگیرید.
  • حداکثر قدرت : دو عدد 225 وات
  • RMS توان اسمی : 75 وات
  • حساسیت : 95 دسیبل
  • مقاومت : 2.7 اهم
  • واکتش فرکانس : 45Hz – 25kHz
  • قطر ویس کویل : 30 میلیمتر
  • سایز : 16
  • نوع : تیوتردار حرفه ای

kappa 62ix که تولید سال ۲۰۲۰ می‌باشد و تازگی در بازار عرضه شده است؛ یک بلندگوی های-پاور با مشخصات جالب توجه می‌باشد. بدنه و بسکت کاپا 62IX دقیقا مشابه مدل بیضی کاپا 93IX می باشد. کانکتورهای ورودی باند به صورت پیچی در طول بلندگو قرار دارد که می‌توان سیم با ورودی ۱۲ گیج را نیز به آن متصل نمود. طراحی این باند بگونه ای است که تعادل صدایی بین تیوتر و میدرنج و ووفر بصورت کامل اجرا می شود. تیوتر دام یا گنبدی نرم و ابریشمی 2 سانتیمتری این باند به گونه ای طراحی شده است که فرکانسهای بالا را هم بخوبی ساپورت می کند. این باند 2.7 اهمی طراحی شده است تا راه اندازی آن راحت باشد و بتوان با آمپلی فایرهای سبکتر راه اندازی کرد. برای مهار لرزش‌های ناشی از بم زیاد بدنه‌ی این بلندگو را قوی‌تر تولید کرده‌اند تا باعث ایجاد و خلل در کار بلندگو نشود. آمپلي فاير براي راه اندازي اين باند: در حال حاضر 4 آمپلي و 9004 اینفنیتی و 754 جی بی ال و 7004 پایونیر و 105C4 گلیدن مناسبترین گزینه برای راه اندازی این بلندگو می باشد. همچنين آمپلي 702 کنوود و 502 سونی و 7002 پایونیر و 3002 جی وی سی نيز از راه اندازي اين باند بدون وارد كردن هيچ صدمه اي به آن بر مي آيد. پيشنهاد بهرام شاپ در حال حاضرانتخاب یکی از آمپلی فایرهای مذکور می باشد.

سایر مشخصات
برند

INFINITY

0.0
رای دهندگان : 0 نفر
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

  • لطفا پیش از ارسال دیدگاه، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید :

    سعی کنید از تعصب به یک برند در دیدگاه خود پرهیز کنید. با بیان مزایا و معایبی که از تجربه و استفاده خود از این کالا داشتید، به دیگران در انتخاب و تصمیم گیری برای خرید و انتخاب مناسب کمک کنید.

    در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در پروسه‌ی خرید یک محصول توسط ایشان است؛ به همین منظور از درج نظرات گمراه‌کننده یا نظراتی که جنبه‌ی تبلیغاتی برای سایر محصولات یا فروشندگان داشته باشند یا منافع سایر کاربران را تحت الشعاع قرار دهند، خودداری کنید.

    از ارسال دیدگاه های چند کلمه ای پرهیز کنید. سعی کنید متن دیدگاه شما به نحوی باشد که برای سایر کاربران مفید و رسا باشد.

    نظرات کاربرانی که دارای نام کاربری (نام و نام خانوادگی در حساب کاربری) نامناسب هستند مورد تایید قرار نخواهد گرفت.

    به دیدگاه و تجربیات دیگران احترام بگذارید. چنانچه دیدگاه شما شامل محتوای توهین آمیز یا کلمات نامناسب باشد، تایید نخواهد شد.

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

0

لیست مقایسه خالی می باشد

مقایسه 0